Діяльність учнів та вчителя
Початковий етап
- Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає про метод проектів.
- Пропонує публікацію про метод проектів.
- Пропонує список запитань для самостійного опрацювання (Підручник Бурда, Тарасенкова Геометрія 7 клас).
- Пропонує презентацію проекту.
- Ознайомлює з ключовими та тематичними питаннями.
- Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці.
- Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці.
- Вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
- Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує такий метод як кольорові картки, де зелений – це теоретики, блакитний – це практики, фіолетовий – це публіцисти, червоний – це шукачі завдань.
- У проекті учні об’єднуються у такі групи: Теоретики, Практики, Публіцисти, Шукачі завдань
- Учням пропонується приклад - зразок публікації.
Робота учнів над проектом
- Учні обговорюють висунуту проблему.
- Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
- Учні відповідають на питання опитувальника
- Вчитель пропонує групам учнів документи та [1] для підтримки дослідження.
- Учні повідомляють про результати свого дослідження й представляють його.
- Вчитель пропонує учням тест про авторське право, щоб правильно використовувати матеріали інтернету.
- Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.
- Запропонувати учням самостійно знайти ще один сайт.
- Запропонувати учням оцінити web – сайт.
- Вчитель проводить онлайн консультацію з учнями, які були відсутні.
- Збирання даних від багатьох людей за допомогою онлайн - опитування.
- Використання Електронної пошти для спілкування з учнями.
- Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
- Вчитель проводить консультацію, про те як виконувати публікацію й пропонує учням інструкцію щодо створення буклету
Комментариев нет:
Отправить комментарий