четверг, 12 февраля 2015 г.

План впровадження проекту



Діяльність учнів та вчителя
Початковий етап
  •       Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає про метод проектів.
  •      Пропонує публікацію про метод проектів.


  •       Пропонує список запитань для самостійного опрацювання (Підручник Бурда, Тарасенкова Геометрія 7 клас).
  •       Пропонує презентацію проекту.
  •       Ознайомлює з ключовими та тематичними питаннями.
  •       Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці.
  •       Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці.
  •        Вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
  •       Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує такий метод як кольорові картки, де зелений – це теоретики, блакитний – це практики, фіолетовий – це публіцисти, червоний – це шукачі завдань.
  •       У проекті учні об’єднуються у такі групи: Теоретики, Практики, Публіцисти, Шукачі завдань
  •       Учням пропонується приклад - зразок публікації.



Робота учнів над проектом
  •      Учні обговорюють висунуту проблему.
  •      Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
  •      Учні відповідають на питання опитувальника
  •      Вчитель пропонує групам учнів документи та [1] для підтримки дослідження.
  •      Учні повідомляють про результати свого дослідження й представляють його.
  •      Вчитель пропонує учням тест про авторське право, щоб правильно використовувати матеріали інтернету.
  •      Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.
  •      Запропонувати учням самостійно знайти ще один сайт.
  •      Запропонувати учням оцінити web – сайт.
  •      Вчитель проводить онлайн консультацію з учнями, які були відсутні.
  •      Збирання даних від багатьох людей за допомогою онлайн - опитування.
  •       Використання Електронної пошти для спілкування з учнями.
  •      Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
  •      Вчитель проводить консультацію, про те як виконувати публікацію й пропонує учням інструкцію щодо створення буклету

Комментариев нет:

Отправить комментарий