четверг, 12 февраля 2015 г.

Стислий опис проекту



Даний проект розрахований на учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників». У проекті учні поділяються на 3 групи кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Публіцистів, Шукачів завдань.
Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал.
Практики повинні дослідити трикутники, використовуючи відомі ознаки.
Публіцисти повинні викласти основний матеріал теми у зручному вигляді, зокрема для тих учнів, яким знадобиться допомога у вивчені теми.
Шукачі завдань повинні здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності.
Учням пропонуються наступні питання:
Ключове питання:
  •      Хто або що вирішує за нас?
Тематичні питання:
  •      Яке місце геометричних фігур в нашому житті?
  •      Яка ж ознака важливіша?
Змістові питання:
  •      Яка фігура називається трикутником?
  •      Які властивості кутів трикутника вам відомі?
  •      Які дві фігури називаються рівними?
  •       Яка ознака рівнобедреного трикутника?
  •       Що таке нерівність трикутника?
По завершенню проекту між учнями проходить диспут на тему «Яка ж ознака найпопулярніша?».

Комментариев нет:

Отправить комментарий