Даний проект розрахований на
учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми «Трикутники.
Ознаки рівності трикутників». У проекті учні поділяються на 3 групи кожна з
яких має своїх Теоретиків, Практиків, Публіцистів, Шукачів
завдань.
Теоретики повинні
опрацювати теоретичний матеріал.
Практики повинні дослідити
трикутники, використовуючи відомі ознаки.
Публіцисти повинні
викласти основний матеріал теми у зручному вигляді, зокрема для тих учнів, яким
знадобиться допомога у вивчені теми.
Шукачі завдань повинні
здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності.
Учням пропонуються наступні
питання:
Ключове питання:
- Хто або що вирішує за нас?
Тематичні питання:
- Яке місце геометричних фігур в нашому житті?
- Яка ж ознака важливіша?
Змістові питання:
- Яка фігура називається трикутником?
- Які властивості кутів трикутника вам відомі?
- Які дві фігури називаються рівними?
- Яка ознака рівнобедреного трикутника?
- Що таке нерівність трикутника?
По завершенню проекту між учнями
проходить диспут на тему «Яка ж ознака найпопулярніша?».
Комментариев нет:
Отправить комментарий