четверг, 12 февраля 2015 г.

Заключний етап




  •        Учні представляють свої результати досліджень у вигляді публікації.
  •        По закінченню проекту проводиться диспут на тему "Яка ознака найпопулярніша?", де учні приходять до висновку, яка ознака використовується в житті найчастіше.

План впровадження проекту



Діяльність учнів та вчителя
Початковий етап
  •       Вчитель оголошує тему навчального проекту і розповідає про метод проектів.
  •      Пропонує публікацію про метод проектів.


  •       Пропонує список запитань для самостійного опрацювання (Підручник Бурда, Тарасенкова Геометрія 7 клас).
  •       Пропонує презентацію проекту.
  •       Ознайомлює з ключовими та тематичними питаннями.
  •       Вчитель визначає навчальні потреби учнів за допомогою Т-таблиці.
  •       Учні визначають рівень своїх знань за допомогою Т-таблиці.
  •        Вчитель проводить консультацію з тими учнями, які невірно дали відповіді на запитання і допомагає їм засвоїти матеріал або об’єднує у групи для взаємонавчання.
  •       Для об’єднання дітей у групи вчитель пропонує такий метод як кольорові картки, де зелений – це теоретики, блакитний – це практики, фіолетовий – це публіцисти, червоний – це шукачі завдань.
  •       У проекті учні об’єднуються у такі групи: Теоретики, Практики, Публіцисти, Шукачі завдань
  •       Учням пропонується приклад - зразок публікації.



Робота учнів над проектом
  •      Учні обговорюють висунуту проблему.
  •      Учні опрацьовують запропоновані матеріали.
  •      Учні відповідають на питання опитувальника
  •      Вчитель пропонує групам учнів документи та [1] для підтримки дослідження.
  •      Учні повідомляють про результати свого дослідження й представляють його.
  •      Вчитель пропонує учням тест про авторське право, щоб правильно використовувати матеріали інтернету.
  •      Для пошуку потрібних відомостей вчитель пропонує учням список сайтів.
  •      Запропонувати учням самостійно знайти ще один сайт.
  •      Запропонувати учням оцінити web – сайт.
  •      Вчитель проводить онлайн консультацію з учнями, які були відсутні.
  •      Збирання даних від багатьох людей за допомогою онлайн - опитування.
  •       Використання Електронної пошти для спілкування з учнями.
  •      Учні досліджують поставлені перед ними проблеми.
  •      Вчитель проводить консультацію, про те як виконувати публікацію й пропонує учням інструкцію щодо створення буклету

Оцінювання



Оцінювання
  •       Провести обговорення та опитування учнів щодо визначення рівня попередніх знань за допомогою Т-таблиці для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами.
  •      Забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок. Вони опрацьовують літературу, шукають відповідну інформацію в мережі Інтернет, використовуючи список запропонованих сайтів, а також ведуть записи у блозі щодо результатів виконаних робіт (там же вони можуть задавати свої запитання вчителеві щодо роботи над завданнями проекту) для того, щоб спрямовувати свій процес навчання, відслідковувати зміни та здійснювати самостійну оцінку свого власного прогресу у навчанні.
  •      Опитування використовується упродовж всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання.
  •       Індивідуальні консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів.

Мета проекта

Розширити знання про ознаки рівності трикутників, розвивати просторові уявлення учнів, смекалку, логічне мислення, сприяти розвитку до вивчення геометрії, виховувати активну життєву позицію.

Стислий опис проекту



Даний проект розрахований на учнів 7-го класу, впровадження відбувається під час вивчення теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників». У проекті учні поділяються на 3 групи кожна з яких має своїх Теоретиків, Практиків, Публіцистів, Шукачів завдань.
Теоретики повинні опрацювати теоретичний матеріал.
Практики повинні дослідити трикутники, використовуючи відомі ознаки.
Публіцисти повинні викласти основний матеріал теми у зручному вигляді, зокрема для тих учнів, яким знадобиться допомога у вивчені теми.
Шукачі завдань повинні здійснити перевірку знань учнів з теми у цікавих формах і видах діяльності.
Учням пропонуються наступні питання:
Ключове питання:
  •      Хто або що вирішує за нас?
Тематичні питання:
  •      Яке місце геометричних фігур в нашому житті?
  •      Яка ж ознака важливіша?
Змістові питання:
  •      Яка фігура називається трикутником?
  •      Які властивості кутів трикутника вам відомі?
  •      Які дві фігури називаються рівними?
  •       Яка ознака рівнобедреного трикутника?
  •       Що таке нерівність трикутника?
По завершенню проекту між учнями проходить диспут на тему «Яка ж ознака найпопулярніша?».